Venitul minim de incluziune conform Legii nr. 196/2016
Condițiile de acordare a venitului minim de incluziune:
- să aibă domiciliul/reședința sau, după caz, trăiesc pe raza comunei Giroc;
- în cazul persoanelor singure, în vârstă de până la 65 de ani, să obțină un venit net mai mic sau egal cu 275 lei;
- în cazul persoanelor singure, în vârstă de cel puțin 65 de ani, să obțină un venit net mai mic sau egal cu 400 lei;
- în cazul acordării ajutorului pentru familia cu copii, veniturile nete lunare să fie de până la 700 lei;
- să nu dețină bunurile mobile și imobile care conduc la excluderea acordării acestui ajutor - conform anexei
- SPAS Giroc va analiza documentele depuse/transmise, iar în funcție de situație se vor realiza anchete sociale pe teren la domiciliul/reședința/locuința declarată
Acte necesare pentru solicitarea venitului minim de incluziune:
- Cerere (formular tip) - descarcă aici
- Angajament de plată - descarcă aici
- Acte de identitate – pentru solicitant și membrii familiei sale
- Adeverințe de venit pentru toate sursele de venit
- Alte documente specifice situației solicitantului și familiei sale.
Acte necesare pentru depunerea dosarului de alocaţie de stat pentru copii conform Legii Nr. 61/1993
Acte necesare întocmirii dosarului de alocaţie pentru copii conform Legii Nr. 61/1993
- Cerere tip - descarcă aici
- Pentru copiii care frecventează cursurile unei şcoli şi care nu au mai beneficiat de alocaţie - adeverinţă şcoală
- Cărți de identitate părinți (originale + copii)
- Certificat de căsătorie (original + copie)
- Certificat de naștere copil (original + copie)
- Certificate de naștere pentru ceilalți copii aflaţi în întreţinere (originale + copii)
- Extras de cont
- Consimțământ – acord date personale
Acte necesare întocmirii dosarului de indemnizaţie creştere copil conform OUG 111/2010
- Cerere acordare indemnizație
- Cărți de identitate parinti (original+copie)
- Certificat de căsătorie (original+copie)
- Certificat de nastere copil (original+copie)
- Certificate de nastere ale celorlalti copii aflati in intretinere (original+copie)
- Decizia de suspendare a contractului de muncă
- Adeverinţă tip de la angajator - descarcă aici
- Obligaţiile beneficiarilor de indemnizaţie lunară pentru creşterea copiilor - descarcă aici
- Extras de cont
- Consimțământ – acord date personale
- informare I.C.C. – dreptul celuilalt părinte
Acte necesare întocmirii dosarului de stimulent de înserţie conform OUG 111/2010 - dacă părintele optează începând cu data nașterii copilului
- Cerere alte beneficii
- Cărţi de identitate părinţi (originale + copii)
- Certificat de căsătorie (original + copie)
- Certificat de naştere copil (original + copie)
- Certificate de naştere pentru ceilalţi copii aflaţi în întreţinere (originale + copii)
- Adeverință tip – descarcă aici
- Adeverință din partea angajatorului prin care se menționează faptul că nu este suspendat contractul de muncă
- Adeverință din partea angajatorului celuilalt părinte cu perioada concediului de maternitate pre și post natal (dacă e cazul)
- Obligaţiile beneficiarilor de stimulentul de inserţie - descarcă aici
- Extras de cont
- Consimțământ – acord date personale
Acte necesare întocmirii dosarului de stimulent de înserţie conform OUG 111/2010
- Cerere alte beneficii
- Cărţi de identitate părinţi (originale + copii)
- Certificat de naştere copil (original + copie)
- Decizia de reluare a activității - copie
- Dacă celălalt părinte doreşte să beneficieze de indemnizaţie şi concediu de creştere a copilului pentru minim 60 de zile, asupra cererii trebuie anexată o declaraţie pe propria răspundere în care menționează perioada în care va rămâne în indemnizaţie şi concediu de creştere a copilului. În caz contrar, se anexează o declaraţie pe propria răspundere prin care anunță că nu dorește să beneficieze de acest drept.
*Notă: pentru o soluționare cât mai rapidă, cererea, împreună cu actele menționate mai sus, se depun la sediul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Timiș, adresa: str. Florimund de Mercy, nr. 2, cod poștal 300085, mun. Timişoara, jud. Timiș, sau se scanează documentația și se transmite către următoarea adresă de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. - Obligaţiile beneficiarilor de stimulentul de inserţie - descarcă aici
Ajutoarele pentru încălzirea locuinței în perioada sezonului rece 1 noiembrie 2023 – 31 martie 2024